Skupno število ogledov strani

nedelja, 4. marec 2012

Quinoa z zelenjavo

Po raziskovanju spleta o lastnostih quinoe in receptih, sem preizkusila nekaj receptov, kjer sem jo lahko uporabila in me je, lahko rečem, osvojila. Še posebno zato, ker spadam v krvno skupino A in mi pšenica ne "leže preveč" in ker je quinoa alkalna hrana. Tako sem jo danes pripravila z zelenjavo in je prav okusen, hitro pripravljen in zdrav obrok.

sestavine za 2 osebi:

100 g quinoe
500 g razna zelenjava (rdeče, rumeno korenje, beli pastinak, beluši)
1/2 čebule
strok česna
žlička posušenega koriandra
malo soli
žlica  sojine omake
2 žlici olivnega olja

Quinoo sem dobro oprala pod tekočo vodo in jo kuhala v dvojni količini vode na lahkem ognju 20-25 minut. Na koncu sem ji dodala 3 žlice sojinega mleka in pustila, premešala in pustila v kozici, kjer se je kuhala.
Na olivnem olju sem podušila čebulo, sesekljan česen, dodala na trakce narezano zelenjavo, malo soli in dušila cca 15 minut. Na koncu sem dodala 1 žlico sojine omake, odstavila z ognja in primešala quinoo.



Servirala sem na krožnik in .... to je to... dobrooo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar