Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 5. marec 2012

torta vrtnice


To je eden od receptov, ki me je osvojil po svojem izgledu bolj kot kaj drugega. Na internetu je kar nekaj različic. Jaz sem vzela enega kot osnovo in ga spremenila po svojem trenutnem navdihu in sestavinah, ki sem jih imela doma. Pa kar k naštevanju sestavin in postopka, da  mi vse skupaj prehitro ne uide iz spomina. Verjetno ne bom prav natančna, saj sem nekatere sestavine dodajala brez tehtanja in merjenja.

sestavine:
za testo:
200 g moke manitoba
150 g moke kamut
100 g ajdove moke
1/2 kocke kvasa
3 žlice rjavega sladkorja
1 žlica belega sladkorja
50 g margarine
2 dcl mlačnega sojinega mleka
1 žlička soli
3 žlice olivnega olja
malo mlačne vode

V posodo kruhomata sem zlila sojino mleko, dodala sol in olje, stopljeno margarino, pomešane moke, na vrh pa kvas, pomešan s sladkorjem in malo mlačne vode. V receptu je bilo tudi jajce, toda jaz sem ga pozabila dati. Tudi glede drugih sestavin je recept prirejen po moje.
No, kruhomat sem nastavila na gnetenje (8) in vklopila. Malo sem pokontrolirala, kako mu gre in dodala še čisto malo navadne moke, potem sem ga pustila in se posvetila nadevu.

nadev:
3 žlice Nutelle
100 g sesekljanih lešnikov
100 g skute (nepasirane)
3 žlice kisle smetane
3 žlice sladke smetane
1 jajce

Vse sestavine sem v skledici zmešala skupaj.
Vzhajano testo sem vzela iz posode kruhomata, ga razvaljala na velik kvadrat in pomazala z nadevom. Zvila sem v rolado in previdno zrezala na 3  do 4 cm visoke roladice, jih zložila v okrogel pomaščen in pomokan pekač in dala v peč, ogreto na 170 stopinj za 30 minut, nato pa zmanjšala na 150 stopinj še za 15 minut.

Torto sem vzela iz pečice, jo pokrila s prtičem in pustila, da se ohladi. Zdaj se organiziram, da jo čimprej pojejo drugi, ker če ne adio moja dieta. Hja, pojedla sem že eno rožico, pa me še kar mikajo, ker so dobre.

    
 
   


Ni komentarjev:

Objavite komentar