Skupno število ogledov strani

petek, 27. april 2012

domači krekerji z zelišči


Še nikoli jih nisem naredila. Ker pa je vsaka stvar enkrat prvič, je očitno sedaj pravi trenutek. Trdno sem odločena, da jih naredim. Krekerje namreč. Včasih ostanem brez kruha, zame je to skoraj nesprejemljivo,  ker imam žitarice zelo rada, oziroma kakršenkoli kruh. Pšenični moki  se, če je le mogoče izognem, ker mi kot A krvni skupini ne paše.
Uporabila sem različne moke, ki sem jih imela doma. Dodala sem nekaj doma posušenih zelišč, razen koriandra, ki sem ga kupila.
V receptih, ki sem jih zasledila na internetu, se navadno doda rožmarin in olive. Te pridejo na vrsto drugič.

Sedaj pa poskusimo tega:
    




sestavine:

500 g moke (večji del rustika s semeni, manjši del ajdove, sojine, koruzne, kostanjeve) torej moke po želji
2 dl vode
žlička soli
1 g kvasa (+ za prst vode v kozarcu od 2 dl)
žlička sladkorja
5 žlic olivnega olja
razna zelišča (posušena melisa, divji majaron, koriander)





Testo sem zamesila kar v kruhomatu. Natočila sem vodo, dodala olivno olje in sol. V skledi sem stehtala moke in jih dodala v posodo kruhomata.
Kvas sem razmešala v kozarčku z vodo s sladkorjem ter dodala na vrh moke.
Vključila sem kruhomat na program 8 (gnetenje) in čez čas pokontrolirala, če je konsistenca testa v redu.
Potem pa pozabila na krekerje, dokler me piskanje ni opozorilo, da je testo vzhajalo. Vključila sem še enkrat stikalo za gnetenje za par sekund, toliko, da se je testo sesedlo.

Testo sem pomokala in razvaljala na čimbolj tanko. Izrezala sem s koleščkom pravokotnike in jih z vilicami prešpikala. Preložila sem jih na pekač, obložen s peki papirjem in dala v pečico. Pekli so se cca 20 minut na 170 stopinj.

 


Krekerji so odlični, taki domači.




Ni komentarjev:

Objavite komentar