Skupno število ogledov strani

sobota, 28. april 2012

liker iz regratovih cvetov... nadaljevanje...









Torej, ker je prav, da se delo, ki se ga prične, tudi zaključi, če želimo imeti zadovoljstvo, je prav da nadaljujem s pisanjem, kako se je končal postopek ustvarjanja likerja iz regratovih cvetov. tukaj recept

Tako, vsebino kozarca sem precedila skozi gazo v steklenico, medtem sem postavila na štedilnik posodico z 2 dl vode in 100 g medu. Segrela sem toliko, da se je med stopil. Pustila sem, da se je ohladilo in medeno vodo dodala likerju.

Zamašek na vrh, steklenico sem večkrat obrnila na glavo in.... likerček je bil pripravljen. Seveda sem ga poskusila. Prijeten okus, malo pogreni, toda menim, da tako mora biti.

Kot vsi likerji, bo tudi ta moral malo stati, več kot stoji, boljši je, pravijo... vsaj za druge likerje to velja (preizkušeno).   




1 komentar: