Skupno število ogledov strani

nedelja, 15. april 2012

riž z bučkami, regratom...

Obožujem bučke, najraje jih pripravim v sezoni, ko rastejo prosto v vrtu (mojem ali pa kakšnem drugem), včasih pa je treba tudi malo zamižati na eno oko in jih kupiti izven sezone. Vemo, da bučke lahko pripravimo na nešteto načinov, meni so najboljše pripravljene na hitro, ko obdržijo svojo barvo in hrustljavost. Tu je ena od mnogih variant:

sestavine za 2 osebi:

kuhan riž (dve večji skodelici)
4 bučke
1 rdeča čebula
2 stroka česna
pest na drobno narezanega regrata
10 vršičkov koprive
3 vejice majarona
3 listke rdeče bazilike
ščepec posušenega koriandra
3 žlice olivnega olja
sol
peperoncino



Bučke podolgem narežemo na štiri dele, potem narežemo na drobne rezinice, regratove liste narežemo na cm, vršičke kopriv na drobno narežemo. Čebulo sesekljamo, prav tako česen. V posodi (jaz sem uporabila široko ponev) narahlo popražimo čebulo, dodamo česen. Dodamo bučke z regratom in koprivo, podušimo, solimo, dodamo malo peperoncina v prahu, majaronove vejice in baziliko, prilijemo kozarec vrele vode in še par minut pustimo na rahlem ognju. Ugasnemo, dodamo kuhan riž (ko skuham riž, mu jaz dodam žlico olivnega olja in 2 žlici masla, tako ostane rahel in se ne sprijemlje ter ga lahko porabim kasneje).

Torej dodali smo riž, premešamo in postrežemo na krožnike.
Zelo dobro in hitro narejeno.
    


Ni komentarjev:

Objavite komentar