Skupno število ogledov strani

sobota, 19. maj 2012

jagodni piškotki s kokosom

To so odlični piškotki. Ravno take sem iskala že dolgo in ko sem našla recept tukaj, sem jih želela čimprej preizkusit. Ko sem jih prvič spekla, so me takoj očarali. Rahli in takoj narejeni. Dobri, lahki za naredit in za pojest.





sestavine:
50 g koruzne moke
50 g krompirjevega škroba (če ga nimamo, lahko nadomestimo z moko)
50 g riževe moke
50 g olja (jaz olivnega olja)
100 g kokosove moke
80 g sladkorja
1/2 pecilnega praška
200 g jagod
naribana lupinica polovice bio limone 



Jagode očistimo pecljev in jih zmečkamo (lahko kar med prsti). V posodici jih segrejemo z žlico sladkorja in karameliziramo kakšno minuto. Pustimo, da se malo ohladijo.
Vse sestavine v skledi zmešamo s kuhalnico, maso zajamemo z žličko (za oreh), z roko oblikujemo in položimo na pekač.

Pečemo na 160 stopinj 15-20 minut. Meni je tokrat nastalo 30 piškotkov.






2 komentarja:

  1. ciao! mi sembra di capire che questi bei dolcetti sono con il cocco, è giusto? purtroppo il tuo google translator non funziona...
    grazie mille per la tua visita, a presto!

    ps: le tue ceramiche sono bellissime!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie Cristina. La ricetta per questi biscotti l'ho trovata al blog che' e' segnalato sopra sul mio post nella prima riga, dove scrive "recept tukaj". Spero che' la trovi, io ho fatto piu' o meno come nella ricetta originale, solo che' per fare i biscotti piu chiari, ho messo zucchero normale al posto di zucchero di canna.

      Izbriši