Skupno število ogledov strani

četrtek, 28. junij 2012

marmelada iz ribeza in breskev



Lani in letos sem zasvojena s pripravo marmelad v manjših količinah (2, 3... največ 7 majhnih kozarčkov enake marmelade). Prav mi pride vse, kar raste v moji bližini (razen pomaranč, breskev... ki jih kupim ) in kar je kakorkoli primerno za izdelavo marmelade, seveda z nekaj občutka, kakšna marmelada lahko nastane in nekaj izkušenj in teorije.  


 

Moj grmiček rdečega ribeza je obrodil ravno toliko, da sem lahko naredila  marmelado, hm ... ravno toliko, da bi ga lahko kar tako pojedli, ali da bi naredila kakšno pecivo... odločila sem se za marmelado. Takšno, ki je nisem še nikoli jedla,  želela sem dodati še  eno sadje, ki je malo bolj nežnega sladkega okusa in ideja je bila... breskev. Ravno sem jih imela v hladilniku. Pa naj bo taka kombinacija:


sestavine za 2 kozarčka:

300 g očiščenega rdečega ribeza
300 g očiščenih na koščke narezanih breskev
200 g želirnega sladkorja



ribez sem očistila, oprala in zmlela v kašo (koščice so ostale vse na vrhu...


 Ribezovo kašo sem dala v kozico, dodala na koščke narezane breskve in sladkor. Počasi sem kuhala cca 10 minut, nato zmiksala s paličnim mešalnikom in kuhala še 10 minut.

Marmelado sem preložila v kozarčke, jih zaprla s pokrovčki in dala v ugasnjeno pečico, kjer so se prej sterilizirali kozarčki, da se je marmelada počasi ohlajala in so se pokrovčki lepo upognili. 




Marmelada je zelo dobra, (kar je je ostalo v kozici sem pojedla z žličko, ko se je ohladila in lahko rečem, da je tudi gostota ravno pravšnja).



Njena barva je živo zdeča... škoda le da sta samo dva kozarčka... 





 

4 komentarji:

  1. Divno, ja se divim svima vama koje same radite ovakve stvari. Ja nemam pojma, a baš ni volje. Odlična je ova kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred par leti se tudi meni ni dalo delati takih stvari, potem me je pa kar prijelo in sedaj sem "zasvojena".

      Izbriši
  2. Ko sem bil še mlajši sem se prenajedel marmelad in kruha, tako, da sedaj marmelad skoraj več ne jem. Edina, ki me še prepriča je marmelada oziroma džem iz hrušk. Drugače pa se mi zdi lepo, da je na svetu še toliko ljudi, ki pripravljajo domače stvari in niso sužnji trgovcev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pravi, da je tvoja mama ali nona pripravljala domačo marmelado, če prav razumem. Včasih so se kuhale marmelade več ur, danes se naredijo bolj na hitro. Kuharice so dale dosti več sladkorja, da se je marmelada lahko obdržala, ker ni bilo takih pokrovčkov, kot so danes. No, mislim, da ko si jo ti jedel, so pokrovčki že bili, heheh...
    Jaz marmelade rada uporabim tudi za kakšno torto, krostato pa za razne prelive.

    OdgovoriIzbriši