Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 11. junij 2012

paradižnikova kremna juha z rižem

 Nedeljsko kosilo na deževno nedeljo... naj bo malo obarvana, nežnih okusov...

Kupila sem več paradižnika po ugodni ceni. Res dober, mesnat in okusen. Nekaj sem ga dala v kozarčke (tri kozarčke), nekaj sem ga porabila takoj (v par dneh). Ostali so še štirje paradižniki in skuhala sem tole kremno juhco. Jahhh... slikca je bolj tako, vse fotografiram z gsm, tako na hitro,  v trenutku. Rata kar rata. Dobro, bistvo je upam zajeto.  

 

sestavine za 4 osebe:

1/2 čebule
3 žlice olja
4 večji paradižniki
sol
žlička sladkorja
list posušenega lovora
vejica majarona
vejica bazilike
4 peščice riža




Skuhala sem riž, mu dodala malo masla in dala na stran.

Paradižnike sem oparila, olupila in zrezala na  koščke

 čebulo sem popražila zlatorumeno



dodala paradižnik, baziliko

lovor, majaron, posolila in dodala žličko sladkorja


Pokuhala sem cca 15 minut, odstavila, odstranila lovorjev list, vejico timijana (baziliko sem pustila),  preložila v višjo posodico in zmiksala s paličnim mešalnikom.
Preložila sem nazaj v kozico, dodala žlico sladke smetane in odstavila.

Ko je bil čas za kosilo, sem juhco segrela, ji dodala riž in postregla na krožnike. 

2 komentarja:

  1. una ricetta buona semplice e leggera / dober recept preprost in lahek

    OdgovoriIzbriši