Skupno število ogledov strani

nedelja, 8. julij 2012

pesto iz rukole





Rukola, moja priljubljena ... če je kaj od zelenjave z močnim karakterjem  v poletni sezoni, ki jo z veseljem dodam solati, je to rukola. Že nekaj let me gredica z njo razveseljuje, letos sem posejala tudi divjo, ta je še močnejša.

Rukola je polna vitaminov in mineralov, vlaknin in beljakovin.

Prvega pesta iz rukole sem se lotila po svoji ideji, ne da bi vedela, da pravzaprav recept obstaja že kdove koliko časa. Potem sem brskala po internetu in našla kar nekaj variant pesta iz rukole.

Moj je tokrat takšen: ker nisem imela pinol, sem uporabila mandlje, lahko bi uporabila tudi kakšne druge oreščke ali semena kot dodatek.   




sestavine:

100 g očiščene rukole
100 g mandljev
1 strok česna
cca 150 ml extra deviškega olja + kakšna žlička na vrh
50 g parmezana
50 g pecorino (ovčji sir)
ščepec soli




Očistila, oprala in osušila sem rukolo, v posodo za sekljanje sem dala mandlje, česen in nekaj rukole ter sira, zavrtela, dodala rukolo in sir ter olivno olje in malo soli ter ponovno zavrtela.

Če pesta ne porabimo vsega v par dneh (hranimo v hladilniku),  ga lahko spravimo v manjše kozarčke in zamrznemo ali pasteriziramo. Jaz sem naredilo prvo.

Pesto lahko dodajamo testeninam, rižotam, slanemu pecivu, mineštram... jaz sem ga namazala tudi na popečen kruh... meni je tak zelo všeč.










2 komentarja:

  1. Trenutno ne nailazim na rukolu u trgovinima, ali kada naiđem, kupujem je da baš napravim ovo. I inače volim domaći pesto. Imam i pinjole, ali kao što veliš, ništa ne fali ni bademima. jedino ću propustiti pecorino jer ne volim okus bilo čega od ovce (jedino volim janjetinu na ražnju i to vruču). Bilježim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Buono e belle fotografie!
    :-)
    Cri

    OdgovoriIzbriši