Skupno število ogledov strani

torek, 7. avgust 2012

orehov liker . . . pripravljen na zorenje



nadaljevanje . . . od tukaj







Dnevi so postali res pasje vroči, če se lahko še tej vročini reče pasja, ker jo tudi psi, muce in ostale živali presneto težko prenašajo.

Kras je že popolnoma izsušen, rastline, drevesa, travniki so že pošteno žejni. 
 
Moj orehov liker bi moral biti zelo dober, heheh . . . ker je stal in se "kuhal" na tej vročini (čez 50 stopinj na soncu).

Ker sem v več receptih prebrala, da se orehe pusti v alkoholu ali žganju najmanj 40 dni, sem jaz podaljšala prvotni postopek in pustila 37 dni.

Vsebino sem precedila v večjo posodo skozi gazo in dodala prekuhan ohlajen sladkor (3 dl sladkorja in 3 dl vode). Prelila sem v polliterske steklenice in v eno steklenico dodala še klinčke (nageljnove žbice).
Tako bom čez kakšen mesec poskusila liker iz obeh steklenic in okusila razliko. V skoraj vseh receptih se namreč dodaja tudi klinčke.







To je moj končni izdelek, ki bo dobil pravi okus šele čez par mesecev (vsaj tako pravijo stari recepti oz. izkušnje tistih, ki so ga v preteklosti naredili). Dlje časa stoji, boljši je.



  


2 komentarja: