Skupno število ogledov strani

sreda, 3. oktober 2012

njoki s pokalico in divjo rukolo


Letos sem pričela uporabljati v kuhinji kar nekaj "divje hrane", ki je prej nisem upala. Nisem poznala pravih imen nekaterih rastlin in nisem vedela, ali jih lahko uvrstim med užitne.

Na delavnici "divja hrana" sem pod vodstvom dobrega poznavalca pobliže spoznala nekaj teh rastlin, ki jih vsakodnevno srečujem v naravi in sem iz njih do letos naredila kvečjemu kakšen divji cvetlični aranžma, sedaj pa vem, da jih lahko uporabim tudi kot hrano, polno vitaminov in mineralov.

V tej jeseni so po večmesečni poletni suši divje rastline zopet pognale in rastejo, kot bi bila ponovno pomlad. Na travnikih okrog mojega doma najdem veliko regrata, ki tudi že veselo cveti, kopriva ponosno uspeva, trpotec . . . pa še veliko res veliko rastlin, ki bi se jih dalo uvrstiti v vsakodnevni jedilnik.


                                  Ena izmed teh je pokalica (silene vulgaris)


                                                  očiščena pokalica





                                    in divja rukola (diplotaxis tenuifolia)




                                            očiščena divja rukola



No, sedaj ko smo se dodobra spoznale (z divjo rukolo in pokalico),  ju večkrat dodajam mojim jedem.

Tokrat so to njoki.


sestavine:

400 g pire krompirja (iz hladilnika od prejšnjega dne)
200 g riževe moke
1 jajce 
ščepec soli
20 g pokalice
20 g divje rukole

EDO (extra deviško olje)
malo masla
nariban parmezan



Pokalico in divjo rukolo sem očistila, oprala in blanširala. Sesekljala sem ju in dodala krompirju, moki, jajcem ter malo posolila.



Zamesila sem testo  in naredila njoke. Spustila sem jih v vrelo osoljeno vodo in jih kuhala, dokler niso prišli na vrh. Pobrala sem jih s penovko in servirala. 





Njoke sem zabelila s stopljenim maslom, dodala malo olivnega olja in potresla z naribanim parmezanom.

Cvetki rukole se zvečer očitno zaprejo in ker sem jed pripravila zvečer se to vidi tudi na sliki (rumeni cvetki rukole so zaprti, beli cvetki pokalice pa se lepo razkazujejo).

Zelo dobri so ti njoki. Lahko jih jemo kot samostojno jed ali kot predjed.  


8 komentarjev:

  1. Ciao, Giovanna, grazie-hvala, sei molto gentile.

    OdgovoriIzbriši
  2. Che belli, viene voglia di un assaggio! Belle anche le foto.
    Cri

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Ni treba dosti, če je mogoče, gremo na travnik in si naberemo košarico rastlin ... ki jih seveda poznamo.
      lep pozdrav!

      Izbriši
  4. Nunca había visto rúcula en la planta y me encanta..receta muy bien hecha ,abrazos desde el sur de Chile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me gusta la musica folklore de Chile. Me gusta anche' il tuo blog. Grazie, Rosita. Abbraccio.

      Izbriši