Skupno število ogledov strani

petek, 19. oktober 2012

njoki z rdečo peso

Vedno so se vračali v moje misli ti njoki v barvi fuksije, odkar sem videla njoke iz rdeče pese pri njej.
Čeprav je že jesen in je izgled tega krožnika bolj poleten, ga vseeno objavim sedaj, ko so dnevi zopet malo toplejši in spominjajo na minulo poletje.






sestavine za 4 osebe:

200 g kuhane in zmiksane rdeče pese
100 g  ajdove moke
100 g koruzne moke
350 g pire krompirja
sol


omaka:

2 žlici olivnega olja na osebo
2 žlici masla na osebo
limonina lupinica in malo soka limone
5 sekund blanširana in sesekljana peščica melise

Rdečo peso sem skuhala, jo malo ohladila pod mrzlo vodo, olupila in zrezala na kose. Zmiksala sem jo s paličnim mešalnikom, ji dodala pire krompir, moko in malo soli. Zmes sem pokrila in dala v hladilnik za nekaj ur.
Seveda lahko njoke naredimo tudi takoj, vendar menim, da je bolje, da se sestavine malo prepojijo. Pa še obremenjena nisem bila s preveč dela naenkrat, tako, da sem zmes pripravila zgodaj zjutraj, njoke oblikovala in skuhala pa takoj pred kosilom.
 




Iz testa sem pripavila približno 80 njokov.

V ponvi sem segrela olivno olje in maslo, odstavila, dodala sesekljano meliso, na lističe narezano limonino lupinico in malo limoninega soka.

Ker sem kosilo pripravila samo zase, sem 20 njokov skuhala v osoljeni vodi. Ko so priplavali na vrh,  sem jih s penovko pobrala in jih dodala pripravljeni omaki. Previdno sem premešala in servirala na krožnik. 





  Njoki so bili zelooo dobri . . .

tako, da sem vse pojedla . . .   

in to z velikim . . . 

apetitom.

Ostale sem dala v zamrzovalnik, za naslednjo priliko, ko nas bo kaj več pri hiši.

Če jih boste pripravili, si lahko omislite kakšno drugačno varianto za omako, saj je možnosti res veliko. 




16 komentarjev:

  1. Molto gustoso e nutriente. Complimenti

    OdgovoriIzbriši
  2. Bellissimi!! Mettono anche allegria, assolutamente da provare! Complimenti!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, Maddalena. Si, sono molto colorati ma anche' buoni.

      Izbriši
  3. Divno izgledaju...slicnu tjesteninu pravim sa ciklom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasna, hvala. I ja sam pravila tjesteninu, punjenu, nešto posebno i dobro.

      Izbriši
  4. Unhh delicius and beautiful. Kiss from Spain.

    OdgovoriIzbriši
  5. Che belli questi gnocchi, hanno un colore davvero delizioso. Non li ho mai fatti con le barbabietole, li proverò presto perchè sono veramente appetitosi

    OdgovoriIzbriši
  6. Che gnocchi fantastici un bacione ISA

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno izgledaju, a cijela kombinacija mi se baš jako sviđa. Odlučim li se nekada za domaće njoke svakako ću doći po ovaj recept !

    OdgovoriIzbriši
  8. bellissimo il colore di questi gnocchi, mi unisco ai tuoi lettori

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma che belli questi gnocchi!!!
    Grazie mille per l'idea, voglio proprio provare a farli! ^_^

    OdgovoriIzbriši
  10. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši