Skupno število ogledov strani

petek, 5. oktober 2012

pecivo s slivami in mletimi mandlji

Tudi letos sem dobila domače slive in naredila nekaj marmelade in peciva.

Pri tem pecivu sem želela uporabit različne moke, skuto (italijansko rikoto) in mandeljne ter cimet, ker je takšno bolj bogato in okusno. Mislim, da bi bilo tudi z navadno skuto dobro.
 



sestavine:

3 jajca
100 g rjavega sladkorja
vanilijev sladkor
250 g rikote 
2 dl riževega mleka
3 žlice olivnega olja
100 g riževe moke
100 g primorske posebne moke Mlinotest
50 g koruzne moke Mlinotest
50 g ajdove moke Mlinotest
1 pecilni prašek
150 g mletih mandeljnov
naribana limonina lupinica

400 g očiščenih sliv
cimet
3 žlice rjavega sladkorja za slive 




Slive sem izkoščičila in zrezala na koščke, dodala cimet in sladkor ter premešala.

Jajca sem zmešala s sladkorjem in vanilijevim sladkorjem, dodala rikoto, mleko, olje, premešala, nato pa dodala vse suhe sestavine. Primešala sem še slive.

Testo sem preložila v pekač, obložen s peki papirjem in dala v pečico na 170 stopinj za cca 40 minut.





Pecivo sem malo ohladila in potresla z mletim sladkorjem.


12 komentarjev:

  1. Mmmm, mandlji in slive - odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čitam sastojke i na žalost, vidim da mi dosta fali. već duže vrijeme uopće nigdje ovdje nema ricotte,a o ajdovoj moki da i ne pričam. Nema više ni šljiva. Ovo mora da je odlično, pa ću zabilježiti za bolja vremena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ricotto dobim v Italiji, ki je zelo blizu, ma saj je dobra tudi naša skuta. Ko gledam polja tu okrog, vidim, da zopet sejejo ajdo, kot včasih. Jaz uporabim Mlinotestovo iz Ajdovščine. Če jo želiš, ti jo pošljem kakšen kilo. Mail?

      Izbriši
  3. Vidim, da si zadnje čase zelo pridna z objavami, kar me zelo veseli. Ti pa malo zavidam, da živiš v takšnem okolju, kjer imaš možnost na vsakem koraku dobiti domače sestavine. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, s slivami sem kar pohitela, ker potem ne bodo kmalu več aktualne drugače kot marmelada. Res je, slive in fige in še kakšne kakije dobim, ostalo pa kar kupim, ker sadje pri meni (smo pod slano) bolj slabo dela. Ko imam res srečo, obrodijo jabolka. No, nešpola in izabela tudi vsako leto nekaj podari.

      Izbriši
  4. Una gran receta colorida con ricos ingredientes,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie per tuo commento, Rosita, mandorle sono un ingrediente molto buono e vanno bene con tutto. Saluti cari.

      Izbriši
  5. Looks so delicious and unusual with the ricotta cheese.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It is more creemy. Sorry for my english.
      See you ... on a blog.

      Izbriši
  6. Che bella ricetta!!!
    Complimenti!!!
    Ti auguro una felice giornata!!!!

    OdgovoriIzbriši