Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 29. oktober 2012

piškotki z rdečo peso, kokosom, mandlji ...







Radovednost mi ni dala miru, morala sem poskusit, kakšni bodo piškoti z dodatkom rdeče pese. Ker sem jo imela v hladilniku že spasirano (cela pečena z olupkom, v alu foliji na 180 stopinj 30 minut, nato pa olupljena in spasirana).
Imam pokvarjeno digitalno tehtnico, zato sem sestavine merila kar v jogurtovih lončkih.


sestavine za cca 50 piškotkov:

1 lonček koruzne moke Mlinotest
2 žlički pecilnega praška
2 žlici vanilijevega sladkorja
1 jajce
1/2 lončka zmehčanega masla
1 lonček pesinega pireja
2 lončka kokosove moke
1 lonček grobo mletih lešnikov
1 lonček fino mletih mandljev
1 lonček namočenih rozin  (5 žlic vroče vode, 1 žlica ruma)
sok 1/2 limone in limonina lupinica
mandljevi lističi

Moko, pecilni, sladkor, jajce in maslo sem premešala, dodala sem pesin pire, kokosovo moko, lešnike in mandlje, rozine, sok in limonino lupinico. Na hitro sem z rokami zgnetla testo. Testo je bilo dokaj mehko zaradi dodanega pesinega pireja. Pustila sem ga malo stati.
Oblikovala sem kroglice velikosti velikega oreha, na sredino sem s prsti vtisnila nekaj mandljevih lističev in položila na pekač obložen s peki papirjem.
Pekla sem na 170 stopinj 15-20 minut.



Piškotki niso ne vem kako sladki, ker sem uporabila le 2 žlici sladkorja. So pa bogati z drugimi sestavinami. Če jih boste naredili, seveda dodajte sladkor po svojem okusu.




5 komentarjev:

  1. mi incuriosiscono tantissimi. Carini e tanto buoni.Ciao.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če že niso slatki, so pa lepo rdeči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja je svršena, ideja super. Vidim da nisu slatki, i bolje. Bilježim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimivo!

    Moja strast so pa kruhi na več načinov :)

    Lp, Vesna

    http://kvacka-rajzaduso.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši