Skupno število ogledov strani

nedelja, 14. oktober 2012

Torta z bučno kremo

Še nekaj sladkega sem naredila iz buče hokaido. Ma . . . verjamem, da to ni zadnje iz buč v letošnjem letu. Ko sem jih videla na tržnici, se nisem mogla upreti in sem kupila še ene dve.

S to torto pa je tako, da sem recept zanjo izbrala na internetu tukaj. Koncept je ostal, glede količine sestavin pa sem vse skupaj priredila malo po svoje.  





potrebujemo:

piškotno testo: 70 g masla, 70 g sladkorja, 300 g  moke (jaz sem uporabila več vrst moke (koruzna, bučna, ajdova, riževa in posebna primorska), 2 žlički pecilnega praška, ščepec soli, 1 jajce. 

400 g zmiksane predhodno v alu foliji pečene buče

250 ml sladke smetane
30 g masla
50 g sladkorja
20 g koruznega škroba
limonina lupinica 1 limone
ščepec soli


2 jajci
50 g sladkorja


40 g grobo sesekljane temne čokolade

5 zdrobljenih amaretto piškotov
50 g mletih bučnih semen

sladkor v prahu za posipanje




Smetano segrevamo, ko je mlačna dodamo maslo in s sladkorjem pomešan koruzni škrob. Počasi segrevamo in mešamo, da se ne naredijo grudice. Dodamo limonino lupinico in ščepec soli. Nastane zelo gost bešamel.
Jajca zmešamo s sladkorjem, primešamo bučno kremo, bešamel in košćke temne čokolade.
Tortni model obložimo s peki papirjem. Obložimo s piškotnim testom, potresemo s piškotnimi drobtinami in mletimi bučnimi semeni. Na vrh zlijemo kremo in damo v pečico na 170 stopinj za 40 minut.
Počakamo, da se torta ohladi in potresemo z mletim sladkorjem. 






Meni je ratala podlaga malo debelejša, kot sem želela, zato pa torta ni nič manj dobra.





21 komentarjev:

  1. Torta muy hermosa y seguro deliciosa un sueño sería probarla,adorable calabaza,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Sigurno je torta nekaj posebnega, s prefinjenim okusom buče. Probaj.

      Izbriši
  3. Bucu volim,svida mi se recept !!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Ja, buča je res čudovite barve, pa tudi okus ne zaostaja.

      Izbriši
  5. Mi dispiace, non riesco a tradurre la tua ricetta.
    A vederla è bellissima, Ciao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Scusa, Rosetta, ti ho risposto sotto, perche' mi dimentico sempre di scrivere risposte ai commenti su rispondi.

      Izbriši
  6. Hai provato sopra su translate in your language? e anche' un altro sotto questo? dovrebbe funzionare, se metti da lingua slovena in italiano. Riprova. Se no, la ricetta e presa dal blog italiano, guarda sopra nel post, dove scrive verde "tukaj". Io l'ho un po' modificata (le farine, quantita della zucca...) Spero di averti aiutata. Ciao

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauči, to pa izgleda slaaaastno!

    OdgovoriIzbriši
  8. This cake looks delicious! Hi, nice I arrived here. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda zelo domače. Odlično in super!

    OdgovoriIzbriši
  10. ...ovo je odlično !!...obožavam buču...hvala na receptu jer ću ga svakako isprobati... lijep pozdrav ostavljam.. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim buču, a posebno slastice od buče i ova torta mi odlično zvuči i izgleda , bilježim je !

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi piace questa torta ^-^.
    A presto
    Erika

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Ljuba, tudi tvoj blog ni od muh. Pa še obe sva s Krasa. Jaz sem Sveto. Pa ti? Lep pozdrav, Vesna (Matimatimati)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa... me veseli, jaz Skopo. Nekega dne se srečava v živo, bi rekla.

      Izbriši