Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 5. november 2012

šelinovi njoki s pestom iz šelinovih listov

Zakaj pa ne bi glavice šelina - zelene uporabila za pripravo njokov - svaljkov in listov šelina za pripravo pesta. Uresničila sem to idejo in rezultati so bili poziitivni. In okusni.





sestavine:

za njoke (cca 70 njokov):

1 gomolj šelina (zelene) cca 400 g očiščen
1 jajce
200 g moke (jaz riževa in primorska posebna Mlinotest)
moka po potrebi zai valjanje in izdelavo njokov


za pesto:

zeleni del šelina (listi)
20 g pinjol
30 g parmezana
1 strok česna
ed olivno olje  po potrebi (cca 1/2 dl)
peperončino
voda, v kateri sem kuhala šelin (za kuhanje njokov in redčenje pesta). 




Šelinovo glavico sem očistila in zrezala na večje rezine. Zrezan šelin sem dala v kozico s toplo vodo in ko je voda zavrela sem solila. Kuhala sem cca 20 minut. S penovko sem pobrala šelin iz kozice in ga dala v pokončno posodo ter ga zmiksala s paličnim mešalnikom. Preložila sem šelinov pire v večjo skledo in dodala jajce ter moko. Zamesila sem primerno testo.


Iz testa sem naredila njoke.



Liste šelina sem dobro oprala, malo narezala in dala v sekljalnik skupaj s strokom česna, pinoli, parmezanom in olivnim oljem. Gostoto pesta sem regulirala z malo vode, v kateri sem kuhala šelin.


Njoke sem dala v vrelo vodo, v kateri se je kuhal šelin in ko so prišli na vrh, sem jih s penovko preložila v večjo skledo. Dodala sem pesto in narahlo premešala. Servirala sem na krožnike.



7 komentarjev:

  1. Che voglia di assaggiarli. Complimenti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super njoki. Vidim, da mi manjka takšen "valjar" za njoke. Tvoj je takšen lepo rustikalen, jaz pa ga moram še nekje poiskat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta pripomoček za njoke sem dobila za darilo, je pa iz Italije. Ne vem, če se dobijo pri nas, nisem ga iskala. Upam, da ga dobiš, je zelo praktičen.

      Izbriši
  3. Izuzetna ideja, zbilja posebno. Jedino što me brine - nije li možda pre jak okus celera? Tvoji njoki su uvijek tako divni i posebni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če misliš za njoke, niso močnega okusa. Pesto pa tudi nima premočnega okusa po šelinu, ker se spoji dobro z ostalimi sestavinami. Je pa sigurno karakterističen. Lahko liste prej blanširaš, če misliš, da bo pesto premočnega okusa.

      Izbriši
  4. Ciao, grazie di essere passata a farmi gli auguri, l'ho apprezzato molto ,come apprezzo la tua cucina che sento, viste le mie origini Triestino/Istriane, molto vicina.
    Buona giornata di cuore, Libera.

    OdgovoriIzbriši