Skupno število ogledov strani

sreda, 5. december 2012

špageti z endivijo



Če je nimamo doma na vrtu, jo že celo jesen dobimo v trgovini na policah z zelenjavo ali če imamo možnost na tržnici. Je ena mojih najljubših solat, ker je krokantna in se jo lepo "ugrizne". Ponavadi jo naredim skupaj s kuhanim krompirjem v solati . . . magari še malo fižola . . . pravzaprav endivijo lahko naredimo na sto načinov ali pa jo pripravimo kar tako . . . samo z malo olivnega, malo bučnega olja, malo kisa ali limone, ščepec soli . . . lahko jo pojemo s kosom kruha, lahko jo uporabimo kot zelenjavno prilogo nešteto jedem.

Torej kupila sem endivijo. Ker imam rada testenine na sto in en način, sem poskusila tokrat z njo.





sestavine za 2 osebi:

200 g špagetov (jaz kvinojine)
1/2 večje endivije (ali 1 manjša)
2 mali  šalotki
1 strok česna
olivno olje
sol
peperoncino
malo svežega origana
malo sveže bazilike
zajemalka vroče vode od kuhanih testenin


Zdrave liste endivije sem oprala in zrezala na trakce (cca 1 cm debeline). Šalotko sem zrezala na rezine, česen sesekljala. V ponvi sem na segretem olju pražila čebulo (vedno posolim čebulo, da se prej razpusti). Dodala sem česen, origano, baziliko, ščepe mletega peperoncina in endivijo. Premešala sem, čez par minut sem dodala  zajemalko vrele vode, v kateri so se že kuhali špageti. Endivijo sem dušila še toliko časa, da so bili špageti kuhani. Odcejene špagete sem primešala omaki.
Servirala sem na krožnike.

 
Hitro pripravljen, zdrav in okusen obrok, lahko kot predjed ali samostojna jed. Za boljšo povezavo sestavin na koncu dodamo lahko malo masla in parmezan ali pecorino. Jaz sem pustila brez. 

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar