Skupno število ogledov strani

petek, 25. januar 2013

frtalja iz starega kruha v pečici



Dobra ideja, kako porabimo star kruh in sestavine, ki jih imamo trenutno v hladilniku. In tudi dobro je za pojest. Recept sem dobila pri italijanskem kuharskem chefu na televiziji (Real Time, oddaja Cucina con Ale). On ima veliko enostavnih in kreativnih idej za pripravo hrane.





sestavine za 2 osebi:

pol štruce starega kruha
3 jajca
salama po želji (jaz mortadela)
sir (jaz parmezan in trapist)
3 dl mleka (jaz sojino in riževo)

Kot nadev za to pečeno frtaljo uporabimo sestavine čisto po svoji želji (zelenjava, zelišča, oreščki . . .  )
Lahko bi bila tudi sladka, v tem primeru je nadev sadje, oreščki, suho sadje . . . )
Pustimo domišljiji prosto pot in seveda temu, kar imamo trenutno doma. 





Kruh zrežemo in namočimo v mleko. Ko se dobro napoji, ga ožmemo med prsti in dodamo jajca, salamo in sir. Dobro premešamo in položimo na pekač obložen s peki papirjem. Poljubno oblikujemo in pečemo 30 minut na 160 stopinj.





Odlična je še topla, kot prigrizek ali večerja, zraven lahko ponudimo skledo solate, tzatziki solato ali kakšno omakco. Variant je nešteto.

10 komentarjev:

  1. Vau, super, super ideja! Sigurno jo preizkusim!

    OdgovoriIzbriši
  2. super res! tako mi je všeč, ko se takole širijo ideje o porabi kruha, ki nam ostaja in tale ideja je res carska!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč ta ideja prav zato, ker je enostavna in pride prav takrat, ko ne veš kaj bi pripravil. Love it !!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super recept, da poskusite ...
    Lep pozdrav, Tatiana

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da bodo sosedove kokoške in zajčki od časa do časa ostali brez moje prispevka starega kruha :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izvedba. Na takšen način lahko porabim sestavince, ki so mi ostale v hladilniku.

    OdgovoriIzbriši
  7. felicidades por la receta y por el blog, esta genial, asi que con tu permiso me quedo mirando cosas ricas por aqui, saludossss

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje. Veliko kuharskih uspehov in lep pozdrav vsem.

    OdgovoriIzbriši