Skupno število ogledov strani

četrtek, 21. februar 2013

grisini iz več mok z makom in lanenimi semeni







sestavine:
500 g moke (jaz sojina, ajdova, koruzna, kostanjeva, prosena)
20 g svežega kvasa
3 dl tople vode
žlička sladkorja
3 žlice olivnega olja
sol
mleti mak
mleta lanena semena

V posodo kruhomata sem zlila 2 dl tople vode, dodala sol in olivno olje. Moke sem pomešala v skledi, dodala mak in lanena semena ter mešanico z žlico preložila v posodo kruhomata. V kozarček sem dala prst tople vode, žličko sladkorja in kvas ter pomešala. Vsebino sem zlila na vrh moke, zaprla pokrov in uklopila na gnetenje in vzhajanje (8). Po pisku sem testo vzela iz pekača in ga razvaljala (kot na sliki) zrezala sem ga na trakove in čez polovico ter oblikovala grisine.








Grisine sem položila na pekač in pekla na 160 stopinj 30 minut nato pa pustila v ugasnjeni pečici še 15 minut.




6 komentarjev:

  1. Odlično, odlično, ovo odmah radim! Recepata za breadmaker ionako ima tako malo (valjda ovdje žene misle da su manje žene ako same beskonačno ne mijese:)), a ovaj je odličan za odlične grisine!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohhhhhhhhh, tole me je pa zamikalo :). Ne, ne, danes odpade, je še pol pleha skutnega štrudla za pojest. V bljižni prihodnosti pa zagotovo sprobam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preiskušeno danes. Ker nimam več kruhomata sem testo dolgo gnetla kar z gnetilnimi kavlji mikserja, dodala sem le malenkost več moke in nastali so krasni grisini, katere so moji jedci v hipu pojedli :). Hvala za recept, je že prepisan v moj zamaščen kuharski zvezek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno si delala s pšenično moko? Zato si morala dodati moko. Če delaš z mokami, ki sem jih tudi jaz uporabila pri tem receptu, popijejo več tekočine.
      Vesela sem, da ti je recept prav prišel in da so bili tvoji jedci zadovoljni.
      lp

      Izbriši
  4. Lepo, že res dolgo jih nisem delala. Mogoče je zdaj pravi čas :).

    OdgovoriIzbriši