Skupno število ogledov strani

četrtek, 14. februar 2013

kostanjeva torta - castagnaccio z vinsko kremo







To torto sem naredila za vse, ki ste zaljubljeni, ki ste bili zaljubljeni, ki trenutno niste zaljubljeni, ki boste zaljubljeni.
Vsem želim, da bi imeli odprto srce za dajanje in sprejemanje ljubezni, tiste prave, ki je strpna in spoštuje, je sočutna in posluša, ki sprejema in odpušča.

Castagnaccio je torta je iz kostanjeve moke in prihaja iz Toscane v Italiji. Izpeljank originalnega recepta je nešteto, tudi jaz sem ga malo priredila po svoje. Sladkorja v tej torti ni, ker je kostanjeva moka že sama po sebi sladka. V originalnem receptu tudi ni sladkorja.

uporabila sem naslednje sestavine:

250 g kostanjeve moke
200 ml riževega mleka
150 ml vode
sol
25 g kakava v prahu
2 žlici olivnega olja
70 g pinjol
70 g olupljenih in narezanih mandljev
70 rozin
posušen timijan

olivno olje za pekač
grobo mleti lešniki za posipanje pekača


Moko sem presejala, ji dodala kakav v prahu, dolila mleko in vodo (toplo) in dobro premešala, da je nastala gladka skoraj tekoča zmes. Dodala sem še pinjole, mandlje, rozine, timijan, sol in olivno olje. Še enkrat sem dobro premešala z leseno kuhalnico in prelila testo v pekač. Okrasila sem s pinjolami in potresla s timijanom.
Pekla sem na 180 stopinj 50 minut.




Zraven sem naredila še vinsko kremo, za katero recept sem našla na nekem italijanskem blogu. Krema je odličnega okusa, lepo se poda k malo "grobi" kostanjevi torti. Ker je zelo nežnega okusa, je v kontrastu s torto, vendar se lepo dopolnjujeta.
Ta krema je zelo primerna za polnjenje plasti biskvita (tort), ker je odlične konsistence in okusa.

sestavine za vinsko kremo:

200 ml rdečega vina
20 g koruznega škroba za zgostitev
1 rumenjak
40 g sladkorja
100 ml sladke smetane

Vino sem dala segrevat, 1/2 dl sem ga pustila v kozarcu. Sladkor sem pomešala s škrobom, dodala rumenjak in vino ter dobro premešala. Prilila sem vinu in mešala, dokler se ni naredila gosta krema.
Kremo sem ohladila in primešala stepeno sladko smetano.

Opravičujem se za srce iz kreme na zgornji sliki zaradi ne prav "reprezentančnega" izgleda, vendar nisem imela pri roki primernega "orodja". Obljubim, da bom nabavila in prihodnjič to popravila.

Lepo in radi se imejte.



3 komentarji:

  1. Tole pa izgleda zelo zanimivo. Malo me spominja na rdečo prst v Istri. Full dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB, ja, pravi castagnaccio mora bit popokan po vrhu. Tudi kraška prst je takšna, će posebno, ko ni dežja nekaj časa.

      Izbriši
  2. Jako volim castagnaccio.Najbolji mi je s ricottom i malo meda.Ali kod nas je kestenovo brašno jako skupo (ima ga samo u biobio) pa ga rijetko radim.
    jeka

    OdgovoriIzbriši