Skupno število ogledov strani

torek, 26. februar 2013

zima se poslavlja . . . mogoče

                                 


                   nekaj utrinkov z današnjega sprehoda



                                                            zamrznjena luža na moji poti . . .



                                                                          še ena



                                                                 polja pred mojim domom . . .



                                                         spreminjajo svojo podobo  . . .                              



     pod močnimi sončnimi žarki  . . .

 

                                              ki topijo zadnji sneg s še vedno zaspanih travnikov    



                                                tudi moja psička na svoj način opazuje naravo



                                                                       prvi zvončki kukajo . . .



                                                                  izpod snega in listja

                                            

                                                    

                                                          Mark Knopfler - Border reiver


8 komentarjev:

  1. Iiii, kako imate vi malo snega! Pri nas pa taaaakšni kupi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne fotke. I ja se nadam da zima odlazi, jer mi se čini da traje cijelu vjećnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. 2 fotka je full dobra. Že mal abstraktna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Žiher bi se poslovila! Mislim da smo vsi nestrpni in v pričakovanju daljših in toplejših dni...pa da smo malo bolj koristni in da kej naredimo okrog hiše. Pa da ne pozabim na vrt in cvetoče rože! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super fotke! Ampak zvončki..............., pri nas je snega za znoret. Uh, kako sem ti fouš sončka in toplotke....:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem sem prišel, je bila všeč in ostala območja.
    Poljubi.
    Nita

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe fotografije, sicer pa veliko zanimivih receptov od katerih bodo mnogi našli pot do nas :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastico paisage y preciosas fotos!
    Besets.

    OdgovoriIzbriši