Skupno število ogledov strani

nedelja, 7. julij 2013

jagodne kocke s smetano in kakavom


Recept za to pecivo sem našla na blogu Tortelina, Takoj mi je bilo všeč, poskusit sem hotela s sladko smetano kot sestavino namesto masla ali olja . . . dopadla sta se mi tudi dvobarvna sloja peciva in vmes jagode. Jaz sem jagode dodala tudi na vrh . . .  no . . . ratalo je tole pecivo. Kocke niso tako lepe kot Tortelinine, vendar so zelo rahle in dobre.  Povečala sem količino jagod in precej zmanjšala količino sladkorja.






moje sestavine:

250 ml sladke smetane (lahko rastlinske)
4 jajca
100 g sladkorja (jaz Bio rocher zucher od Natur)
vanilijev sladkor
300 g moke (jaz 200 g primorska posebna Mlinotest in 100 g koruzne moke Mlinotest)
1/2 pecilnega praška
ščepec soli
2 žlici kakava

250 g jagod 

maslo za pekač
mleti lešniki za pekač

Jagode sem oprala in zrezala na koščke. Dala sem jih v skledico, da so spustile malo tekočine.
Sladko smetano sem v visoki posodici stepla z električno metlico.
V drugi posodi sem penasto stepla jajca in sladkor. Postopoma sem dodala moko s pecilnim praškom in soljo in s kuhalnico narahlo premešala od spodaj navzgor. Dodala sem še stepeno sladko smetano in premešala s kuhalnico zopet od spodaj navzgor.  
 
Testo sem razdelila na dva dela, v enega sem dodala kakav. Oglat pekač sem namazala z maslom in potresla z mletimi lešniki. Najprej sem naložila temno testo, ga poravnala, položila koščke jagod, na vrh dala še svetlo testo in potresla z ostalimi jagodami.

Pekla sem na 170 stopinj 40 minut.



Ohlajeno pecivo sem potresla z mletim sladkorjem in zrezala na kocke. Priporočam, da naredite to pecivo, saj je res zelo dobro in primerno tudi za te tooople dni. Lahko se poigrate in uporabite kakršnokoli sadje.




Opomba: ko sem polagala testo v pekač, se mi je zdelo da ga je premalo (prenizko), vendar je potem med peko lepo naraslo in kocke so bile ravno prav visoke.


4 komentarji:

  1. Nekaj domačega in preprostega. Takšne sladice so mi všeč (spomni na otroštvo in mamino peko).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgleda, da je tvoj komentar zabrisalo v neželene komentarje. Danes sem po dolgem času brskala po mojem blogu in ga našla tam. Res čudno, saj so tvoji komentarji zame vedno dobrodošli.

      Izbriši