Skupno število ogledov strani

sreda, 25. junij 2014

rukola . . .

Na mojem mini vrtičku pred hišo raste kar nekaj zelenjave, zelišč in tudi nekaj rožic. Od zelenjave imam nekaj zelja iz Toscane, cavolo nero, kako se mu reče pri nas, ne vem, sem pa zasledila sadike tudi pri nas. Potem raste nekaj malih paradižnikov ciliegino, katerega sadike so mi podarili in so na njem že čisto majčkeni plodovi. Raste tudi peteršilj, zelena, rabarbara, kraški šetraj, drobnjak, rožmarin, bazilika, peperončino, lavanda, majaron, koromač. Posadila sem podarjeno sadiko fige, ki zaenkrat dobro raste. Zraven še nekaj malega rožic, za poživitev. Ajaaa . . . da ne pozabim, rukola.         
Rukolo obožujem in na mojem malem vrtičku letos pridno raste.
Naj spomnem sebe in vas na nekaj receptov, ki niso letošnji, so pa verjamem da vedno aktualni.

(klikni na besedilo pod sliko)

pesto iz rukole




kvinojini peresnki s poletno omako









poletni njoki z rukolo










njoki s pokalico in divjo rukolo


Lepo poletje želim vsem, ki pridete na moj blog.
Do naslednjič . . .


4 komentarji:

  1. Se mi zdijo dobri recepti,bom poskusila kakšnega.Hvala Olgica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Olgica, vedno kaj zanimivega preberem na tvojem blogu.

      Izbriši
  2. Super recepti, super pijače. Hvala
    Mogoče kdaj objavim sama kakšen domač recept.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala An... Ustvari blog, daj mu ime in začni. Tako sem jaz naredila pred 3 leti. Kar korajžno.

      Izbriši